-->

مطلوب كاتبين صحافيين بمشاركة ارباح ادسينس

جريدة الكترونية تطلب كتبه بعمولة بنسبة 100% مشاركة ارباح ادسنس لمدة عام كامل للتفاصيل من هنا

معلومات عن انترفيو Vodafone UK في المعادي

معلومات عن انترفيو Vodafone UK في المعادي
لو سمحت انا النمرة دي اتصلت بيه 0105954200 و رد علي واحد من الHR بتوع فودافون و عمل معايا انترفيو صغيرة و قالي الانجلش كويس و تعالة نعمل انترفيو Face-to-face بكرة الساعة 1 و 1/2 في فرع فودافون دالة الي عند الكورنيش

انا بس كانت عايز اعرف شكل الانترفيو و ايه نظمها و المفروض اقول ايه

و انا مابعرفش اتكلم British English و بس American فهل دة هيأثر

شكراً

dvd4arab
  1. انا بقى حد اتصل بيا من الرقم ده0105954200 وتقريبا كانت اسمها سارة وعملت معايا انترفيو صغير وبس وبعدها قالتلى هيسمعوا المكالمة ولو تمام هنتصل نحدد انترفيو
    ياترى انا كده مش كنت كويسه فى اﻻنترفيو صح وكانت بتقفل معايا بشياكة صح وﻻ هيتصلوا فعﻻ مع العلم انى قولتها انى فى الشارع واعتذرتها كتير

    ردحذف