الاثنين، 25 مارس، 2013

انترفيو اكسيد – تى ايه داتا تكنيكال سابورت استفسارات ضرورية اذا سمحتم ؟؟؟

سلام عليكم لو سمحت ياجماعه كنت بعتت ع ميل اكسيدوكتبت فى سبجكت تكنيكال سبورت وسلس ريتيل

فى نفس يوم اتصلت بيا اتش ار وعملت معايا انترفيو ع فون ان انجلش جاوبت كويس عرف نفسك وكلام متعارف عليه ده ..

سالتنى اشتغل كاستومر سرفيس رفضت وقلتلها انى رغبتى تكنيكال سبورت او سلس ريتيلومعنديش قدرة لكاستومر سرفيس صرف يعنى ..

قالتلى او كية عندنا اماكن فى تى ايه داتا تكنيكال سابورت قلتلها اوكية بدات اسئلة تكنيكال راوتر و اجزاؤة وهكذا فى سؤال راح منى معرفتش اجاوبها عليه هناقالتلى تمام ان شاء الله هنتصل بيك خلال اسبوع نحدد انترفيو بس تكون عرفت اى معلومة ناقصة ..قولتلها تمام وشكرتها باسلوب كويس فى نهاية مكالمة ...



اولا هل رايكم انا كده ريجيكتد عشان معرفتش سؤال وحيد من اسئلتها !..ولا فعلاانتظر منهم فون فعلا ؟



ثانيا لو حد يعرف تفاصيل انترفيو تكنيكال فى تى ايه داتا بيكون ايه ياريت يقول ياترى هل هو انترفيو تكنيكال عن الفرق بين wan lan nat pat asdn dsl ……وهكذاولا اسئلة متخصصة فى ccna

انا مهندس بس اولا لا انا حاسبات ولا كمبيوتر سينسولا انا معايا ccna

وهل لو مش شرط ccna قبل منتعين هل فعلا فى تو تيم جوة تى ايه داتا انتربرايز وتكنيكال عادى زى كاستومرسرفيس بس ع اشيك !!

وهل بعد كده لو واحد ليه نصيب وبقا هناك ممكن يطور من نفسه وياخد كورسز ccna ويبقا فى ترقيات ولا لأ



وسؤال لو سمحتم هل يفضل انى اروح تى ايه داتا عن طريق اكسيد ولا اقدم فى تى ايه داتا نفسها ؟؟ ..اختلاف مزايا وظيفية ومش هبقا تبعهم يعنى ولا ايه ؟

واعتذر بشده ع اطالة بس بجد ضورى من فضلكم محتاج اجابة من فضلكم ضرورى وبسرعه اذاسمحتم

dvd4arab

G+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق